5.3.2018

מדוע מזגן VRF הוא הבחירה הטובה ביותר?

המאמר נכתב באדיבות הצבי קירור ומיזוג אוויר בע"מ
רחוב הירמוך 1
יבנה


מערכת מיזוג VRF פועלת על עיקרון של שינוי נפח זרימת הקירור באמצעות שינויי תדר המנוע. המשמעות בפועל היא שינוי תפוקה באופן רציף ושמירה על בקרת אקלים אופטימאלית. המערכת עצמה מודולארית, ניתן להשתמש בה עם מספר רב של יחידות איוד והיא מחוברת ליחידת עיבוי אחת גם בבתים פרטיים. מסיבות אלו ואחרות אין ספק שמזגן עם מדחסי אינוורטר בטכנולוגיית VRF הוא הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר.


הנה כמה יתרונות בולטים של מזגן VRF בהשוואה לכל שאר האלטרנטיבות שעל הפרק:


א. שמירה על טמפרטורות קבועות – מזגן VRF זוכה להצלחה כי הוא מאפשר שמירה על טמפרטורות קבועות לאורך זמן. השמירה על טמפרטורות קבועות היא תוצאה של יצירת נוחות מקסימאלית בחלל הממוזג.

ב. הפעלה שקטה – מזגן עם מדחס אינוורטר שפועל בטכנולוגיית VRF נחשב לבחירה הטובה ביותר גם כי הוא פועל בצורה שקטה. הפעולה השקטה של יחידות הפנים והחוץ מונעת פגיעה באיכות החיים, מתאימה לדירות במבני מגורים ויכולה לסייע גם לבעלי בתים פרטיים כמו וילות, בתים צמודי קרקע וכן הלאה.

ג. חיסכון באנרגיה – השקעה חד פעמית ברכישת מזגן VRF משתלמת בטווח הקצר והארוך כי היא מבטיחה חיסכון משמעותי באנרגיה. החיסכון באנרגיה יכול להגיע לצמצום הוצאות של עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה. מעבר לכך, החיסכון באנרגיה הופך את המזגן לבחירה הטובה ביותר עבור מי שרוצה לשמור על איכות הסביבה.


התאמת מערכת המיזוג לצרכי הלקוחות


עוד סיבה בגללה מזגן VRF נחשב לבחירה הטובה ביותר קשורה לשיטת ההתקנה שלו. כל יחידות הפנים של המערכת מסופקות על ידי היצרן, האחזקה קלה ונוחה ואין צורך בשירות למדחסים כי כל מדחס הוא חלק קטן יחסית מהמערכת כולה ובמקרה של תקלה ניתן להחליף אותו.

לסיכום, מזגן VRF מוכיח את עצמו בכל העולם ומתגלה כפתרון יעיל בעיקר במדינה חמה כמו ישראל. נכון להיום ניתן להתאים את מערכת המיזוג לצרכי הלקוחות ולסייע להם לחסוך זמן, אנרגיה ומשאבים. התאמת המיזוג לצרכי הלקוחות אפשרית תודות למגוון יחידות האיוד ולגמישות בהתקנה.


המאמר נכתב באדיבות הצבי קירור ומיזוג אוויר בע"מ
רחוב הירמוך 1
יבנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה