17.1.2017

איך לבחור מזגן VRF

ראשית, נכיר את מזגני ה-VRF ואת היתרונות שלהם


בשנים האחרונות חלה התקדמות גדולה מאוד בכל מה שנוגע למערכות מיזוג אוויר ככלל, עם ההתפתחות של המזגנים שקרויים מזגני VRF. מזגן VRF הוא למעשה מזגן שעובד בשיטת ה-Variable Refrigerant Flow, כלומר נפח קירור משתנה. מערכת זו היא בעלת יתרונות רבים מאוד במיזוג של כל מרחב מודרני, בדגש על מרחבים גדולים למדי. מה שעומד בבסיסים הוא עבודה על מדחס שעובד בטכנולוגיית אינוורטר – במקום כיבוי של המדחס כשהוא מגיע לטמפרטורת יעד והדלקה מחדש לאחר מכן, שמבזבזים הרבה מאוד חשמל בפעולה של מזגן רגיל, מזגני VRF שומרים על פעילות אחידה ויציבה בעבודה חסכונית ויעילה של מדחס, וכך מדובר במערכות מיזוג ברמה הגבוהה ביותר שחשוב להתאים לצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר.

כיצד תבחרו בצורה הטובה ביותר מערכת מיזוג אוויר VRF עבור הצרכים שלכם?


·         ניתוח המרחב - השלב הראשון והמשמעותי ביותר בתכנון ובבחירה נכונה של מזגן VRF עבור הצרכים שלכם הוא ניתוח המרחב. ניתוח המרחב בצורה מדויקת, בהתחשב בכל הפרמטרים שבו כולל גודלו, גובה התקרה, הטמפרטורה הממוצעת ללא מזגן ועוד – מאפשרים לכם לבחור במערכת בצורה הנכונה ביותר, כך שתוכלו להבטיח את הסביבה הנעימה ביותר לאורך זמן. לשם כך, כמובן, גם נדרש מבחר איכותי של מערכות מהן ניתן לבחור.

·         להכיר את האפשרויות – לאחר שניתחתם את המרחב שלכם בצורה המדויקת ביותר, חשוב מאוד להכיר מקסימום אפשרויות של מזגני VRF בכדי לבחור במערכת המתאימה ביותר עבור הצרכים של המרחב שלכם. בין אם מדובר במרחב ביתי קטן ובין אם בחללים גדולים של מפעל או בתי עסק אחרים – ישנו מזגן VRF שעונה על הצרכים שלכם, ואתם זקוקים לשירות מקצועי שמחזיק במגוון הנחוץ עבורכם.

עם שירות מקצועי בתחום מוצרי המיזוג, תבטיחו לעצמכם מענה שמתאים לצרכים שלכם



כמובן שלאחר בחירה נכונה של מזגן VRF עבור הצרכים שלכם, תצטרכו גם לדאוג להתקנה שלו בצורה המקצועית ביותר שניתן לבצע אותה. בשורה התחתונה, מקצה לקצה, אתם זקוקים לשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בתחום מוצרי הקירור עבור התאמת מזגני VRF.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה