13.2.2018

כיצד מערכות vrf מסייעות לבתי מלון?



כיצד מערכות vrf מסייעות לבתי מלון?


אחד הדברים שתמיד חשוב לדאוג להם, כאשר מתכננים בית מלון, הוא מערכת המיזוג שתהיה בתוכו. מערכת המיזוג צריכה להיות הן במקומות כמו הלובי של המלון, מועדון האורחים וכו' - אך כמובן שגם בחדרים הפרטיים של האורחים. כיום, בתי מלון רבים, בוחרים בהתקנת מערכות vrf בשטחם. מדובר על מערכות שנחשבות למובילות, ולמעשה, יצרו מהפכה של ממש בעולם המיזוג והקירור. התכונות המיוחדות של הvrf, הופכות אותו ליעיל במיוחד באופן ספציפי עבור מתחמים גדולים והומים כמו בתי מלון. מדוע בעצם?

התכונות שמתאימות את המערכת לבית המלון


       שומר על טמפרטורה קבועה - אולי היתרון הגדול ביותר של מערכת vrf עבור בתי מלון, היא שהמערכת יודעת לשמור על טמפרטורה קבועה במידת הצורך, אך כמובן גם לשנות אותה בהתאם לתנאי האקלים. המערכת יכולה למדוד למעשה, את נפח האוויר בצורה מדויקת. נפח האוויר מושפע מטמפרטורה, ומכאן המערכת יודעת להתאים את עצמה. אתם לא צריכים לקבוע טמפרטורה או לשנות את ההגדרות שלה - המערכת כבר תדע ליצרו את הטמפרטורה האולטימטיבית והנעימה ביותר בכל שטח בית המלון.

       מערכת שאיננה מרעישה - זה עוד יתרון חשוב. אתם מעוניינים במערכת למיזוג ,שלא תפריע, בוודאי באזור שבו אנשים אמורים להירגע ולנפוש כמו בית מלון. מערכת vrf איננה מערכת שמרעישה כלל וכלל. הסיבה לכך היא שהמערכת פועלת על מדחסים ומאיידים מודולריים, ולכן איננה צריכה לעבוד בעוצמה רבה כדי לספק את המיזוג. מבחינתכם ומבחינת האורחים שלכם - זה פשוט אומר שקט.

       צריכת חשמל נמוכה - מערכות vrf ידועות כמערכות חסכוניות במיוחד, בכל מה שנוגע לצריכת החשמל שלהן. זה אומר מבחינתכם, שבית המלון לא צריך לשאת בהוצאות עצומות ואסטרונומיות עבור השימוש בחשמל לקירור - אלא יש כאן חיסכון ניכר, שבכל זאת מאפשר לכם לספק מיזוג איכותי לאורחים במלון.

הפתרון המושלם לכל מתחם אירוח


אם לסכם, הרי שמערכות הvrf ,כאלו שנמכרות בהצבי קירור ומיזוג אוויר בע"מ.  הולכות ומסתמנות כמערכות המובילות למיזוג של בתי מלון, ושל מתחמים גדולים בכלל. אתם מוזמנים להצטייד גם אתם במערכת שכזו לטובת המלון שלכם, ולהיווכח בעצמכם ביתרונות של המערכת, ולראות כיצד היא תתרום גם לבתי המלון שלכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה