21.6.2012

החשיבות במיזוג אויר


אין ספק שבשלהי הקיץ החמים הדבר הכי חשוב הוא לדאוג לטמפרטורה צוננת ואחידה למשך כל היום בכל הבית או המבנה. יש חשיבות אם כך ללכת לחברה המתמחה בהתקנתם של מערכות מיזוג אויר מתקדמות עם דגש רב על חיסכון אנרגטי.


התקנה


התקנה של מערכות מיזוג אויר אינה דבר של מה בכך כי צריך להתאים את המזגן לחדר או לכל המבנה יחד עם חיבור יעיל לתשתיות והודות לתחזוקה הולמת ניתן באמת ליהנות מרוח צוננת וקרה במבנה.

ההתקנה צריכה להיות מלווה בתכנון מקצועי ויעיל לאורך כך הדרך עם ייעוץ של מקצועניים בתחום זה. לרוב עם חברות המחזיקות מזגנים מוכרים בשוק (מותגים), כאלה הבאים עם אחריות מלאה ושירות התקנה אמין.

אסור שהמזגן יפגע בתשתיות הקיימות אלה שיתחבר אליהם או שיקימו חדשות עבורו. לפעמים צריך לקדוח תעלות מיוחדות לאוורור שישמשו את המזגן ותפעולו ביתר קלות בתוך חלל הבית.

ההפעלה


ההפעלה של מערכת המזגנים או המזגן עצמו צריכה להיות פשוטה ונוחה לתפעול עבור כולם. המיזוג אויר עובד כמובן על שלט רחוק בצורה נוחה ומהירה. מתקין המזגן חייב וצריך לתת הסבר מפורט (יחד עם הוראות המוצר) עבור הלקוח שקיבל את שירות ההתקנה. כמו כן יש לתת ללקוח הסבר מקיף על התחזוקה הנאותה של המוצר.

שילוב בין תכנון מקדים (של גודל החדר, הנפשות, התשתיות) ולבין ההתקנה ההפעלה הוא שילוב מנצח שנותן את הטון עבור הלקוח. המתקין כמובן עומד לרשות הלקוח בכל שאלה וכמובן בנושא התחזוקה השוטפת של המזגן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה