3.9.2013

איזה מזגן לרכוש על מנת לחסוך בחשמל?

לקוח המעוניין לרכוש מזגן תוך כדי חיסכון בהוצאות חשמל צריך לזכור כי מדובר על תהליך הדורש שורת בדיקות. אין מזגן אחד ויחיד המבטיח חיסכון בחשמל לכל הלקוחות ללא יוצא מן הכלל. יש מזגנים חסכוניים עבור בתים פרטיים ודירות קטנות, מערכות מיזוג המתאימות למשרדים, ופתרונות אוורור למפעלים, מחסנים ועוד. לכל מערכת מיזוג יש יתרונות אחרים, והדבר החשוב הוא להתאים ביניהם לבין צרכי הלקוח.

הדרישות שלכם קובעות את גובה החיסכון


חיסכון בחשמל מתחיל אם כן בבחירת מזגן על פי הצורך והעדפה של הלקוח. ככל שרשימת הצרכים וההעדפות ארוכה ומפורטת יותר, כך קל לבחור את המזגן החסכוני. טרם הרכישה של מזגן כדאי שתבדקו את הנקודות הבאות:


  • האם אתם ישנים עם מזגן בלילה? 
  • כמה אנשים משתמשים במזגן?
  • כמה שעות ביום אתם נמצאים בבית?
  • אילו תשתיות חשמל ומים יש לכם? 
  • האם מדובר על בית פרטי או דירה בבניין משותף?
  • מה גובה התקציב אותו אתם מגדירים עבור רכישת מזגן?
  • כמה מזגנים אתם צריכים?
שאלות אלו יעזרו לכם למקם את הצרכים וההעדפות האישיות בין שלל אפשרויות המיזוג הקיימות. בנוסף, ניתן בכל שלב להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לגבי מידע ספציפי על מזגן מסוים.

השלב הבא ברכישת מזגן הוא בחירה במערכת בעלת כוח מספיק לקירור החלל. הקירור הוא פונקציה של מבנה החלל וגודל השטח. אם אתם רוצים לחסוך בחשמל מבלי לוותר על קירור מהיר ואפקטיבי, כדאי שתאספו את המידות הדרושות. גם בשלב הזה תוכלו להזמין איש מקצוע ונציג של חברת מזגנים עד פתח הבית או העסק. הוא יאסוף את הפרטים והמידות על החלל בו המזגן מיועד להיות מוצב, יברר אתכם נושאים טכניים נוספים, ויעניק לכם את המפרט הדרוש לצורך רכישת מזגן חסכוני.


תשתיות, התקנה, שירות ותחזוקה


התקנת התשתיות ומתקני הקירור ישפיעו על צריכת החשמל שלכם לא פחות מהמזגן עצמו. במילים אחרות, אל תתפתו לרכוש מזגן רק על פי הבטחות שיווקיות. בררו היטב מי מתקין את המזגן, מה הניסיון שלו והאם הוא נותן תקופת אחריות. הקמת המערכת היא חלק בלתי נפרד מרכישת המזגן, וככל שתשקיעו בה יותר, כך תבטיחו פחות תקלות בעתיד.

לבסוף, יש לזכור כי חיסכון בהוצאות חשמל תוך כדי שימוש ממושך במזגן דורש שירותי תיקונים ותחזוקה. מזגן מקולקל צורך כמות חשמל גדולה יותר ומשיג תוצאות פחות טובות. שירות לאחר התקנה צריך להינתן על ידי צוות טכנאים מוסמכים. על הטכנאים לעמוד לרשותכם תוך זמן קצר, להציע שירות אדיב, ולספק לכם התאמה מושלמת של מערכות המיזוג לצרכים האישיים.

לסיכום, יש מומחים ואנשי מקצוע אשר תפקידם לתכנן, להתאים, ולהקים מערכות מיזוג אוויר. אם אתם רוצים לרכוש מזגן ולחסוך בהוצאות חשמל, כדאי שתערבו את המומחים הללו, ותשלבו את ההעדפות שלכם במערך שיקולים מקצועי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה