8.10.2013

פתרונות מיזוג לעסקים

עסקים זקוקים לפתרונות מיזוג מתקדמים, יעילים וחסכוניים. כל אחד מהפרמטרים הללו יקבע את מידת שביעות הרצון של העובדים ואת רמת העבודה. מעבר לכך, בעזרת פתרונות מיזוג המתאימים במיוחד לעסקים ניתן לחזק את הקשר מול הלקוח, ואף לגייס לקוחות פוטנציאליים חדשים.

יש מספר מאפיינים ייחודיים אותם ניתן לזהות במסגרת פתרונות מיזוג לעסקים:


  1. גודל – בתים פרטיים יכולים להסתפק במערכות מיזוג מבודדות ומפוצלות. לעומת זאת, עסקים זקוקים למיזוג אחיד בכניסה, במשרדים, באולמות התצוגה ובמחסנים. בין אם מדובר על עסקים המציעים מוצרים או שירות, המיזוג חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות של המנהלים. מצד שני, אי אפשר להסתפק במערכות מיזוג קטנות, והפתרונות חייבים לתת מענה על היקף רחב וגדול. 
  2. צריכה – התאמה של פתרונות המיזוג לצרכי העסק תבטיח צמצום של הוצאות חשמל ומשאבי אנרגיה. לא מומלץ להשתמש בפתרונות מיזוג מיושנים או בזבזניים. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע, לאסוף מידות ולהגדיר את הדרישות מראש על מנת להבטיח צריכה אופטימאלית. 
  3. תחזוקה – בעלי עסקים לא צריכים להתמודד לבדם עם התחזוקה של פתרונות מיזוג. עליהם להכיר חברה מקצועית ונותני שירות זמינים, אשר יגיעו לטפל במהירות בכל בעיה המתעוררת במזגן. פתרונות מיזוג לא יעילים פוגעים בעסק בצורה אנושה ומונעים את התפתחותו. בנוסף, תחזוקה שנתית רגילה של מזגנים ביתיים לא מספיקה עבור פתרונות מיזוג מתקדמים לעסקים. 
  4. עלות ראשונית – המחיר של פתרונות מיזוג לעסקים גבוה יותר מהמחיר של מזגנים ביתיים. ההבדל יכול להגיע לאלפי שקלים, לא כולל שירותי התקנה ותחזוקה קבועים. על מנת לבצע השקעה נבונה נדרשים בעלי העסק לשקלל את העלות הראשונית עם הטווח הארוך. אפשר לקבל הצעות מחיר עסקיות מחברות שונות, לבצע השוואה, ולקבל המלצות על שירותי התקנה מקצועיים.

אילו סוגי פתרונות מיזוג קיימים עבור עסקים?



יש מגוון של פתרונות מיזוג לעסקים, וכל בעל עסק יכול לבחור את המערכת שמתאימה לו. באופן כללי, נהוג להתייחס אל הפתרונות הבאים בתור תשובה אידיאלית לצרכי עסקים בישראל:


  • מערכות מיזוג VRF-VRV עבור נפח קירור משתנה
  • צ'ילרים 
  • מתקני קירור
  • מיזוג אוויר מרכזי

השלב הראשון בהתאמת פתרונות מיזוג לעסקים הוא בחירת סוג המזגן. יש לקחת בחשבון שיקולים כמו כמות הכוח של המערכת, סוג המבנה וגודל השטח. השלב השני הוא הקמה של המערכת בתוך העסק והקמת תשתיות. יש לבצע את עבודת ההתקנה במהירות מבלי לפגוע בשגרת העבודה של העסק, בעובדים או בלקוחות. לבסוף, יש לזכור כי פתרונות מיזוג לעסקים כוללים גם שירותי תיקונים ואחזקה הניתנים על ידי טכנאים מוסמכים.

לסיכום, פתרונות המיזוג החדשים מאפשרים לבעלי עסקים לשפר את החוויה שהם מציעים ללקוח. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי פתרונות מן הסוג הזה, לקבל הצעת מחיר, ולהתקין את המערכת המתאימה בצורה מהירה ויעילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה