29.4.2018

תיקון צ'ילרים


הם יעילים, הם נוחים והם חוסכים אנרגיה רבה, והאמת היא שגם כדור הארץ אוהב אותן בשל העובדה הזו. הבעיה היא שהם לא חפים מטעויות וכאשר יש צורך לתקן אותם, אתם יכלים להיות אובדי עצות. צ'ילרים הם מההמצאות הטובות ביותר שידעה האנושות כדי לקרר מבנים ולתיקון שלהם יש צורך בטכנאי מקצועי.

מהו בכלל צ'ילר?


אין ספק שמערכות מיזוג אוויר מוכרות אצל כל אדם בארץ ואולי גם בעולם כולו אך יש סיכוי שלא תדעו מה הם בכלל הצ'ילרים. צ'ילר הוא למעשה מערכת שלמה אך החלק הבולט שלו הוא מתקן שממוקם מחות למבנה. הצ'ילר מקרר את המבנה על ידי מערכת של צינורות מים. המים מקוררים בסמוך ליחידה באמצעות גז קר, וכאשר המים הקרים זורמים ברחבי הצינורות אל עבר כל חלקי הבית בעזרת תשתית שהוכנה מראש, זאת באמצעות מדחס מיוחד, יחידות טיפול אוויר או מפוחים דואגים להחליף את החום והקור וכך לקרר את הבית.

מה עושים כאשר המערכת מתקלקלת?


·         כאשר המערכת מתקלקלת יש צורך לקרוא לטכנאי מוסמך. אי אפשר לתקן את הבעיה לבדכם אלא אם יש לכם ידע רב וניסיון בתחום. לא כדאי לקחת סיכונים כי ברגע שתבצעו תיקון לא נכון אתם יכולים להרוס חלק אחר. שיטת קירור זו מורכבת מאוד ויש צורך להכיר היטב את כל החלקים לפני שמתחילים לטפל.

·         רק טכנאי קירור מוסמך יכול לבצע תיקון צ'ילרים וחשוב מאוד לבדוק את ההסמכה הזו. אל תאמינו למה שרושמים באינטרנט כי באינטרנט אפשר לרשום כל מה שרוצים, והטכנאים יודעים שרוב הלקוחות כלל לא בודקים זאת.

תיקון בהתאם לאחריות


אם התקנתם את הצ'ילרים לפני כמה שנים ספורות, יש סיכוי שעוד יש לכם אחריות.בכל מקרה זו פעולה עדיפה מאשר לחפש טכנאי אחר שיציע לכם מחיר גבוה יותר. גם כאשר אתם קוראים לטכנאי אחר שלא קשור לחברה שהתקינה, עליכם לוודא עד כמה הוא מקצועי ומנוסה אך עם זאת לא לשכוח שהוא חייב לספק לכם אחריות על הפעולות שהוא מבצע.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה