17.7.2018

מדוע מזגן VRF היא הבחירה הטובה ביותר


בחיפוש מערכת מיזוג אוויר יכול להיות ששאלתם את עצמכם מה זה VRF שכולם מדברים עליו. אחרי המאמר הזה לא רק שתבינו מה זה VRF, תבינו גם למה הוא המזגן הכי טוב גם בשבילכם, וזה בכלל לא משנה אם המערכת מיועדת לבית, לעסק או למפעל.

מערכת חסכונית לצמצום הוצאות החשמל


מערכת VRF היא המערכת הכי טובה שיש בגלל שלל יתרונות אך אי אפשר שלא להתחיל ביתרון הגדול ביותר: החיסכון בעלויות השוטפות. אמנם מערכת VRF יקרה, ההתקנה שלה גם יכולה להיות מסובכת ומורכבת, אך אחרי שהיא תפעל בביתכם או בעסק שלכם אתם תתחילו להרוויח בכל חודש וחוד. החיסכון הכספי שלכם יסתכם ב-40 ואפילו 50 אחוזים בחודש, כאשר אם נתרגם זאת למספרים בשנה אחת נגיע לאלפי עד עשרות אלפי שקלים ובמפעלים ומוסדות אפילו מאות אלפים.

התקנה גמישה ומודולרית

ההתקנה של מערכת VRF אינה שוללת הוספת יחידות הנעה ויחידות איוד בהמשך. למעשה זו ההתקנה הכי גמישה שיכולה להיות כי אפשר לחבר אל המערכת צינורות רבים ככל העולה על הדעת כאשר אורך הצנרת יכול להגיע גם ל-150 מטרים, אורך שיא שלא ניתן להשוואה עם כל מערכת מיזוג אחרת. גם הבדלי הגובה בין יחידות ההנעה יכול להגיע עד ל-50 מטרים מה שמסביר מדוע מערכת מיזוג האוויר הזו נפוצה כל כך במגזר התעשייתי ובמוסדות גדולים וגבוהים. גם במגזר הפרטי היתרון הזה משמעותי כי אם תרצו להתקין יחידת דיור או קומה נוספת, תוכלו לחבר אותה למערכת בקלות.

מיזוג נעים, אחיד ושקט


כמה פעמים קרה לכם שהייתם בדילמה הנוראית באמצע הלילה: האם לישון עם מיזוג אוויר ולזכות באווירה נעימה אך לסבול מהרעש של המזגן, או לישון בשקט ושנזיע בעוד כמה דקות? מזגן VRF לא רק יספק לכם מיזוג אוויר זול כך שתוכלו להפעיל את המזגן כל הלילה, תוכלו ליהנות משקט מופתי כי המערכת הזו כמעט ולא נשמעת! רמתה דציבלים שלה נמוכה עד כדי כך שאפילו במוסדות גדולים שדורשים מיזוג אוויר מאסיבי הרעש לא מורגש. כמו כן המיזוג יהיה אחיד ונעים גם במפתחים גבוהים ובחללים עצומים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה